Tilfredse kunder

Printervenlig version

Vi ønsker at du som kunde ser os som en kompetent og effektiv leverandør. Hvis du har haft en dårlig oplevelse med Herning Vand, vil vi gerne høre fra dig.

Har du haft en dårlig oplevelse?
Energistyrelsen har indført en ny klage-mulighed for dig som kunde. Læs mere her.

DANVAS tilfredshedsundersøgelse

Vores brancheorganisation DANVA måler hvert andet år kundetilfredsheden i forsyningsselskaber.

Du som kunde betyder meget for os i Herning Vand. Vi lytter til vores kunder og vil gerne forbedre os på kundeservice. Derfor deltager vi i DANVAs undersøgelse på kundetilfredshed.

Vi vil bruge DANVAs undersøgelser som et aktivt middel i at opnå højere grad af tilfredshed blandt vores kunder og god kundeservice.


Kundetilfredshed 2014

Undersøgelsen er delt op i vand og vandafledning.

VAND

I følge DANVAs rapport har vi i Herning Vand en høj tilfredshed; en samlet score på 4,2 ud af 5. Det er lige under det samlede gennemsnit for alle selskaber, der ligger på 4,4 ud af 5.

Vores score er faldet i forhold til 2012, og undersøgelsen viser bl.a., at der stadig er en stor del af vores kunder, der ikke kender sit eget vandforbrug og prisen på vand.

Se hele rapporten og resultaterne her.

VANDAFLEDNING

I følge DANVAs rapport har vi i Herning Vand en høj tilfredshed; en samlet score på 4,2 ud af 5. Det er lige under det samlede gennemsnit for alle selskaber, der ligger på 4,3 ud af 5.

Vores score er faldet i forhold til 2012, og undersøgelsen viser bl.a., at der stadig er en stor del af vores kunder, der ikke kender sit eget vandforbrug og prisen på vandafledning.

Se hele rapporten og resultaterne her.